Antimobbestrategi

Overlund Skole - Sammen skaber vi tryghed til læring

Overlund Skole vil med denne antimobbestrategi sætte rammen for, hvilke forventninger børn, unge, forældre, medarbejdere og ledere på Overlund Skole har til hinanden i forhold til at forebygge samt håndtere mobning.

Alle med relation til Overlund Skole er forpligtede til at tage ansvar og bidrage aktivt til opfyldelse af antimobbestrategien.

Overlund Skole er et læringssted, hvor alle bliver så dygtige som muligt og omgås hinanden i sunde fællesskaber, der bygger på tillid og respekt.

Overlund Skole skal således været et godt sted at være og et godt sted at lære.

Antimobbestrategien er redigeret af skolebestyrelsen d. 4. december 2023 og skal revideres hvert andet år i september/oktober måned.

Bestyrelsesformand                  Skoleleder

Lars Ehlers                                 Stine Bohnstedt

2023 Antimobbestrategi.pdf

Shape Created with Sketch.